Marie

Klippa/Färga

Det blev som sagt klippning av topparna. Sen tunnade frissan också ut luggen lite, vilket var bra för den ville inte ligga som jag ville att den skulle när den var så tjock. Och färgning blev det inget av, eller det blev en avfärgning. Det är inte jämnt avfärgat men det är för att hon avfärgade det i slingor så hela håret är inte avfärgat. Det är väldigt fult just nu och bara så ni vet, jag ville inte ha håret i slingor för jag tycker det är riktigt fult med slingor, helt enkelt not my taste. Och jag vet inte vad det är för färg på håret, men jag tror det är en blandning av orangegulbrunt typ, do no. Gillar det inte i af, men kanske, kanske så är det för att det blev så annorlunda än vad det var innan, liksom det tar ju ett tag att vänja sig. Hoppas på att det inte är så fult som jag tror så att jag kan stå ut med det ett tag. Vill nämligen att det ska få återhämta sig några veckor och sen drar jag nog över en toning innan siesta. Drar jag över en toning nu så kommer håret säkert se ut like shit tills siesta, tvättar det nämligen varje dag, nästan, så toningen skulle vara urtvättad tills dess. Vågar inte ta någon bild för att visa er för antagligen är det så fult som jag tror. Men denna gången bölar jag inte i af, lol.

2009-05-07 @ 15:47:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

ameh, varför slingade hon om du inte gillar slingor? weird frisör.. men det blev säkert skitbra, ska bli spännande att se imorrn :D

2009-05-07 @ 18:03:56
Postat av: Anonym

För det är mk skonsammare för håret och jag vill inte slita på det för mk. sen skulle jag ju ändå tona över

2009-05-07 @ 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0