Marie

Catch a falling star Put it in your pocket Save it for a rainy day

Vilken hemsk dag det känns som om det är idag. För det första så regnar det, är kallt och blåser. Men det värsta är att idag var den dag jag verkligen insåg hur knapp tiden är tills allt i skolämnena ska vara klart. Skolarbete har bara gett mig ångest dessa två sista terminer. Koncentrationen är låg vilket gör det ännu svårare. Men mamma ställer alltid upp och hjälper mig. På ett eller annat sett ska jag lyckas ta mig igenom det sista med skolan. Vad som också gör denna dagen dålig är att jag tror Moa är sjuk. Hon har spytt nu i flera dagar och är ganska nedstämd, poopar lösskit gör hon också for your information. Antingen så beror detta på att hon äter gräs för då brukar hon spy och så men jag är ändå rädd för att det kan vara något annat.  Sen nu under några dagar nu så har jag blivit otroligt nervös och haft ångest om vartannat. Mådde riktigt dåligt idag på lektionen. Och jag hann inte äta frukost imorse och nu när jag kom hem kollade jag i kylskåpet och skafferiet flera gånger, stod och försökte bestämma mig för vad jag skulle ta och äta men det gick verkligen inte. Detta känns bara som en  så otroligt grå och ensam dag.
2009-05-06 @ 11:31:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0