Marie

Brrr

Varför har det blivit så kallt helt plötsligt. Jag vill ha sol. Igår var det ganska behagligt väder. Då gick jag ifrån textillektionen för att kolla på utomhuskonserten som hölls på c4 skolgården. Det var skönt att bara sitta där och kolla å lyssna på alla där i solen. Thow så är jag lite besvikn att jag inte kunde se hela konserten. Kom nämligen dit när den hade hållt på ett tag. Men det var pga att jag skulle glasera min keramikgrej. Förhoppningsvis så blir den fin och inte går isönder under den sista bränningen. Och om det inte går illa så kanske jag tar en bild och lägger upp så ni får se. Blev nämligen väldigt nöjd med den. Men som sagt man vet ju inte om något går fel eller inte under sista bränningen.
2009-05-16 @ 19:17:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0