Marie

Trött trött trött

Idag gick jag upp tidigt. Otroligt att jag verkligen kom upp. Har varit rätt trött resten av dagen. Somnade på soffan när jag skulle se make me a supermodel. Så det missade jag, men det är ganska tråkigt faktiskt så ingen större förlust. Sen vaknade jag kall med ont i huvud och hals och en skrikandes hungrig mage. Sen skulle jag betala en faktura nu men den har redan gått ut. Det är så typiskt mig. Att missa sånt. Har tänkt länge att jag ska betala den och när jag väl ska göra det så är det försent. Jag skjuter alltid upp allting. Allt från småsaker till läxor osv. Jag tror jag är lat. För tid har jag, nästan all tid i världen. Jag får se till att skärpa mig!
2009-03-05 @ 19:26:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0