Marie

Svimfärdig

Igår var jag ute på promenad med lilla pälsmonstret Moa. Det blev riktigt kyligt i slutet av vår runda och jag var för dåligt klädd för kylan. Fick jätteont i halsen igårkväll pga det. Gjorde ont när jag svalde osv. Och mitt i natten vaknade jag och hade ännu ondare i halsen. Låg där och försökte att inte svälja för att det gjorde så himla ont, men det misslyckades jag självklart med. Fick lite panik. Bestämde mig för att ta en halstablett och gick snabbt upp ur sängen och ner för trappan. Antagligen gick jag väldigt fort för när jag stod där och rotade i medecinlådan så kändes det jobbigare att andas och jag fick mer panik. Gick in på toa och satte mig där och försökte lugna ner mig själv. Det blev lite svart i några sekunder. Och satt där och kunde inte bli av med paniken men efter ett tag började det släppa. Det var riktigt obehagligt faktiskt. Inget jag skulle vilja uppleva igen.
2009-03-02 @ 17:02:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0