Marie

Igår

Igår så åkte jag och mamma till skopunkten för att köpa ett par skor. Så brukar det aldrig vara. Det brukar alltid vara så att man ska handla på Willys så droppar man in där och kollar lite innan. Några gånger har det hänt att man hittat fynd där för under hundralappen. Vilket jag också gjorde igår. Jag satt och kollade runt på nätet på skor. Har länge behövt nya pga att jag tröttnat på mina gamla. Sen kan jag inte ha mina kängor med klack, för att jag är en valross just nu, men annars så gillar jag verkligen dem. Jag har strosat runt i lite smutsiga och slitna tygskor ett bra tag nu istället. Hur som helst så kollade jag på skopunktens hemsida. Där hittade jag ett par skor som verkade helt okey och som kostade 49 kr. Så jag och mamma åkte till skopunkten som sagt och skorna fanns inte i butiken ens. Dem tillhörde vinterskorna så de hade rensat ut dem ur butiken men som tur var så hade de dem på lagret så jag fick köpa dem i af. Tur. Det är inga jättesnygga skor och absolut inga i hållbar kvalitet men de duger så länge. De va ju ändå så billiga. Här har ni dem.


(Ganska roligt att de inte alls passar till kläderna jag beställde)
2009-03-28 @ 08:29:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0