Marie

Halens

Förresten så fick jag mina saker från halens som jag beställt. Ni vet skorna, kläningen och toppen. Allt med volanger. Jag behöll bara klänningen. Gillade skorna en hel del men de var dyra och jag kom fram till att jag antagligen inte kommer använda de så ofta. Och den där tubtoppen hade jag tänkt använda som en kjol ist vilket funkade helt ok men den var inte värd mina moneys. Så skorna och toppen åkte tillbaka. Och självklart hittar jag lite andra saker i halenskatalogen som jag vill ha. Jag beställde en dyr jumper och en klänning och en topp. Alltså honestly, jag måste börja ta kontroll igen vad gäller köpa kläder. Det bästa sättet är ju att hålla sig borta från stan så jag tror jag ska undvika den nu, undvika alla affärer. Jag måste lära mig att spara pengarna. De är inte slut än men jag vill inte bli helt pank. Resorna till Göteborg kostar ju mellan 400-500 kr varje månad. Vilket är nästan halva studiebidraget. Sen får man jämt köpa 100kort i Gbg till bussen så det blir en hundring extra. Och så är det ju andra utgifter som man också har.


Jumpern jag beställde. Hoppas nu bara att den toppar förväntningarna.
2009-03-01 @ 12:12:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

tröjan verkar nice! ska du ha nått under den? assu ett linne? eller är du värsta fräna tjajjen å har bara bh? :P

2009-03-01 @ 20:18:08
Postat av: Mary

jag ska inte ens ha bh ;P jag vill att mina nipplar ska bli styva, då är de extra snygga. Sen blir det enkelt för dig å klämma.

neeejmen, haha, tänkte ha linne eller tröja under, beror ju på vilket som ser bäst ut (:

2009-03-01 @ 21:41:44
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0