Marie

Fetheten och jag

Jag behöver verkligen samla på mig toppar och tröjor som inte är åtsittande. Jag tänkte att jag skulle gå på en lektion idag och sen om jag orkar gå och kolla lite på stan och se om jag hittar något. Det är bråttom. Det ska bli så skönt när allt blir "normalt" igen. Så att jag kan försöka komma tillbaka till den gamla vardagen igen. Komma igång med promenaderna och crosstrainern. Slippa känna att man mår illa och är hungrig om vartannat. Har inte varit i skolan mycket alls de senaste veckorna. Det blir nog svårt att behöva tvinga sig dit igen men samtidigt så behöver man något att göra om dagarna. En tv och en dator gör en bara deprimerad. Men jag har ju haft bra sällskap ändå, av Molly och Moa. Moa har legat vid min mage när jag tittat på tv. Till och med Molly låg och snarkade med oss i soffan igår, vilket hon aldrig gör. Sen har jag busat och lekt med dem vilket alltid är roligt.
2009-03-25 @ 11:07:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0