Marie

English boys

Om det skulle vara så att det finns ett liv efter detta så skulle jag vilja födas i England. Prata med en charmig engelsk dialekt och bo i nån liten stad nära London. Och så småningom när jag växt upp skulle jag flyttat till London, till en egen liten lägenhet. Flörtat med engelska pojkar i barer tills jag hittat någon som avgudade mig, lol. Och levt lycklig i alla mina dagar! Jag vet inte riktigt varför jag har fastnat så just för England, det har bara blivit så. Tänk om man hade pengarna och modet att flytta till kasnke London efter skolan. Försöka bosätta sig där, skaffa ett jobb och leva livet. Det vore laveli!
2009-03-02 @ 22:11:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0