Marie

Bröd

Denna helgen har jag ätit riktigt mycket bröd. Jag äter aldrig bröd annars. Men det var skönt med omväxlingen. Och dessutom var det gott med macka till frukost. Den där filen som jag äter varje morgon blir ganska tråkig att äta. Brukar thow ha antingen russin eller linfrön i men det blir ändå tråkigt att äta det var eviga morgon. Innan åt jag ägg ibland men nu blir jag nästan lite illamående när jag tänker på ägg. Antagligen för att jag ätit det så pass mycket innan. Nötter blir jag ännu mer illamående av, det kunde jag sitta och äta nästan hur mycket som helst av innan. Det är lite synd. Det var ju det enda "godiset" i dieten jag hade. Jag får börja med dipp och grönsaker istället. Lol, en gång åt jag det till lunch. Bästa lunchen på länge, haha.
2009-03-09 @ 07:43:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0