Marie

Birthday

Snart är det min födelsedag och enda anledningen till att jag ser fram emot den är att mamma ska göra smörgåstårta till mig och jag ska tillåta mig själv att äta vad jag vill (mitt liv handlar om mat, mat gör mig lycklig, lol). Tror jag ska satsa på fruktsallad och glass istället för tårta. Är inte så jätteförtjust i tårtor. Det blir alltid en prinsesstårta eller en hemmagjort med jordgubbs/hallonsfyllning till födelsedagar. Då är det bättre att köpa någon god glass med goda tillbehör, t ex strössel och kolasås. much bettor. Sen ska det väl bli kul med presenter också, men jag brukar mest få pengar ändå så. Men det ska bli kul att se vad jag får av Rickard thow, om jag nu får någon present av honom. Förra året fick jag ingen. Inte på länge i af. Den svarta volangklänningen jag köpte från Halens blev hans födelsedagspresent till mig och den fick jag ju för någon månad sen. Lol, snacka om försenad födelsedagspresent.
2009-03-10 @ 17:33:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

haha dags att döpa om bloggen till: "matbloggen!" :D ?

2009-03-10 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0