Marie

AsKalas

Imorse vaknade jag upp ur en lite nostalgisk dröm (kan vi kalla det) och den gjorde mig mad och sad. Men sen började jag sysselsätta mig med saker, som att dammsuga och göra smörgåstårta med mamma, så nu är jag varken mad eller sad längre. Klockan fyra kommer det people för att äta smörgåstårta. Från början var det tänkt att bara mormor och morfar skulle komma. För det var så jag ville ha det. Då hade det varit mer avslappnat och jag hade inte ens behövt byta om från pyjamasbyxorna. Men nu skulle tydligen mammas bror och kasnke, kanske hans fru (antagligen inte) och Henriks flickvän komma. Det är helt okey att de kommer men jag hade ändå föredragit bara mormor och morfar. Jag fasar över kalaset vi ska ha på studenten men förhoppningsvis så kommer jag inte vara helt nykter då så att det blir lättare att genomlida. Damn, snart dax att byta om.
2009-03-15 @ 14:50:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0