Marie

19-års kris

Inatt drömde jag jättekonstigt. Det började med att jag fyllde år och jag var hemma. Rickard var där, mamma, mormor och en person från mitt förflutna med en kompis till den personen typ. Sen helt plötsligt så blir jag upplockad av ett tåg. Ett väldigt speciellt tåg. Det är ett slags sjukhuståg för gamla människor. Och de tvingar mig sätta på mig stora tanttrosor i mörkblå siden med spets på. Sen vaknade jag av att jag fick sms av Molly. Det var nog lika bra det, haha. Jag tror att jag vet vad drömmen försöker säga mig. Jag fyller ju 19 år om mindre än två veckor och så antagligen kommer jag få en 19-års kris och känna mig jättegammal. Haha. Så tydar i af jag drömmen.
2009-03-04 @ 11:38:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0