Marie

These days

Jag har ju inte berättat om studenten. Man har fått höra från alla andra hur underbar och hur lyckad deras studenter var men självklart är jag den missnöjde av alla dessa. Min student var sämst. Antagligen för att jag hade sådan förväntan över hur bra den skulle vara och för att jag hade sådan förväntan på mig själv. Var ful som ett as hela dagen, allt blev liksom bara fel. Kände mig obekväm mest hela dagen och hade mina depressing stunder. Sen fick jag lite panic när en snubbe på teaterbaren pekade på mig och la av ett fult garv.

Nu de senaste dagarna efter studenten har jag bara suttit inne. Har inte satt en fot utanför dörren. Är lite halvt sjuk också och satt i lördags och söndags och åt upp kakor,tårta och annat överblivet från studentkalaset. Säger bara 5kg+! Fyfan.
2009-06-15 @ 12:13:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0