Marie

Måndag

Hemsk dag och det är hot som i hell. Har inte varit helt vid medvetande idag. Och har mått så crappy så jag vet inte vad. Trots det så lyckades jag genomlida ett face to face förhör, inte för att det gick bra men nu har jag g i religion i af. Ungefär en timme innan förhöret satte jag mig på toa för att läsa igenom lite. Lol, jag vet, ofta man sätter sig på en toa men jag kände mig så ful och ville inte bli störd när jag läste. Sen när jag läst ett tag så blundade jag för att jag var så trött. Efter en stund ryckte jag till för att jag hade somnat. Honestly, hur weird får man bli, somna på en toa. Skabbigt är det också.

2009-06-01 @ 19:27:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0