Marie

Karneval

Igår var det karneval minsann. Det var inte direkt kul. Hade varit en annan sak ifall jag inte hade behövt oroa mig över hur ful jag verkligen såg ut. Men förutom det så var det ju roligt. Efter tågandet genom stan satt jag mest bara i parken. Det var minst sagt underhållande att kolla på alla i sina dräkter när de sprang omkring fulla osv. Efter det tog jag och Jonna bussen hem till henne. Sen somnade vi båda två i hennes soffa, lol. Sen var det förfest lator hos Jonii. Och det var verkligen en lyckad förfest. Hade really roligt. Sen drog vi till banken tror jag det va(?) Haha, men då var jag riktigt full så jag minns inte riktigt. Jag hann typ gå in, spy på deras toalett, lol, och gå igen. Sen kom mamma och hämtade mig. Var som sagt asfull så spydde några gånger till sen, haha. Men trots det så hade jag askul. Typ första gången på kanske två år som jag verkligen haft en riktigt rolig fyllekväll. Hoppas nu studenten blir lika bra!
2009-06-10 @ 19:07:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jonna

sjääälvklart den blir :D synd att du inte följde med igår:(

2009-06-11 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0