Marie

Fredag

Det började med skolan. Där gjorde jag inget viktigt, gipsade min skulptur. Efter det så gick jag till h&m där jag testade kläder och kom ut därifrån med en jeanskjol och en svart topp. Fint det ju. Sen åkte jag hem och väntade på att klockan blev halv sex. Då åkte jag in till stan där jag kollade på examenskonserten som musiktreorna hade idag. Utan att vara nervös, men dock rädd, så skyndade jag mig in och satte mig och i pausen så skyndade jag mig ut, gick en runda för att fördriva tiden. Sen skyndade jag in igen och när det var slut så skyndade jag ut. Och under hela konserten i stort sett satt jag helspänd och flackade med blicken, lol. Och på bussen hem flackade blicken sönder. Alltså jag längtar tills jag slipper den här osäkerheten och rädslan hela tiden men det är bara en vecka till som jag ska stå ut.
2009-06-05 @ 22:50:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0