Marie

Måndag/Tisdag

Igår åkte jag hem till Jackie igen som hade somnat på soffan när jag plingade på dörren. Han såg minst sagt nyvaken ut när han öppnade. Vi spenderade kvällen med att titta på filmen "nyckeln till friheten", den va riktigt bra. Och tidigt imorse åkte han till jobbet och jag till Malmö några timmar senare med mamma. Vi bestämde oss för att bara gå på Entré, där fanns inte alla affärer som jag tänkt att jag skulle besöka men jag hittade några bra köp i af. Vi var båda väldigt trötta så vi spenderade knappt tre timmar där sen åkte vi hemåt igen. Påvägen stoppade vi vid Ekerödsrasten och åt asgod hamburgertallrik. Nu sitter jag här helt dåsig, mätt och dödstrött. Ujuj.
2009-07-28 @ 15:16:01 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0