Marie

training

Igår hade jag paus i min 6-dagarsdiet, eller ja, jag bröt den snarare men det var planerat. Var på ikea igår och då måste man äta deras köttbullar med pommes och bearnésås så därför bröt jag den. Efter fyra dagar bröt jag den och om inte min våg ljuger så gick jag ner sammanlagt 2 kg på de fyra dagarna så nu har jag bevisat för mig själv att den faktiskt funkar really good. Idag ska jag fortsätta med den, vill gå ner några kilon till nästa helg men sen ska jag nog börja äta som vanligt, som jag inte gjort på säkert över två år. Och min crosstrainer är luv, känns så bra att kunna träna precis när man vill och utan att en endaste människa behöver se en. Har använt den nu varje dag förutom igår. Tränade imorse och ska träna lite ikväll igen. Har hittat rätt läge nu så att jag tränar konditionen mer och inte så att det tar jättemk på benen. Såå that's good. Förresten så köpte vi bara en liten fotölj som mamma ska ha framför den öppna spisen och lite småsaker som lampor och så på ikea om ni undrade.
2009-01-25 @ 12:45:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0