Marie

Sleepyhead

Är så otroligt trött idag. Beror inte på att jag varit i skolan. Beror på att skoldagen började vid åtta imorse och dessutom har jag sovit jättedåligt inatt. Jag vred och vände på mig. Vaknade typ hundra gånger och hade svårt att somna. Sen var jag lite paranoid och tyckte det kändes som om någon var i mitt rum. Härom natten vaknade jag nämligen av att hundarna skällde. Och jag är helt säker på att jag hörde antingen någon som knackade hårt på dörren eller någon som sprang i nån trappa. Trodde då att det var Henrik som hade kommit hem mitt i natten och somnade om. Men det visade sig att han sov hos hans gf. Jag och mamma spekulerade lite. Kan ha varit någon som tänkt göra inbrott. Bilen hade nämligen Henrik och när uppfarten var tom tänkte de väl att det antagligen inte var någon hemma. De knackade på dörren för att vara säkra på att ingen va hemma och hundarna började skälla och så fick tjuvarna bråttom och sprang ner för yttertrappan. Kan ha varit så. Kan också varit inbillning. Fast hundarna började ju skälla och de skäller ju inte för ingenting. However så hoppas jag att jag kan få sova ordenkligt inatt! 


Sleepäyhead 
2009-01-08 @ 14:21:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0