Marie

save my bacon

Denna dagen skiljer sig inte så jättemk från gårdagen. Förutom att jag inte stängt in mig hela dagen. Pappa fyllde år i fredags och idag skulle vi fira honom. Han gjorde god mat och fick en kokbok i födelsedagspresent. Sen stannade vi kvar ett litet tag och kollade på tv. Och det går rykten om att vi är lediga från skolan imorgon. Det skulle vart bra, för jag avskyr skolan. Redan i fredags började jag må dåligt av att vara där. Gick 40 min för tidigt. Sen gick jag runt i stan utan att veta vart jag skulle ta vägen, bara för att fördriva tid. Det är bara en termin kvar men jag kommer inte ge allt jag har. Det vet jag redan nu. För jag är en typisk guitter, en sån som ger upp, en loser.

2009-01-11 @ 22:58:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0