Marie

Mitt one and only nyårslöfte

Det är väl lite sent med ett nyårslöfte såhär när det bara är några dagar kvar på januari. Men. Faktiskt kom jag på ett för ett tag sen. Är inget fan vad gäller nyårslöften. Man bara hittar på dem och bryter dem för det mesta, eller helt enkelt totalt glömmer bort dem. Men detta nyårslöftet vill jag hålla, för det är något jag längtar efter. Så. Mitt nyårslöfte är att jag inte ska klippa mitt hår förrän det blivit långt. Inget sådär lifechangeing nyårslöfte men ganska lätt att hålla. Fast. Lätt och lätt vad gäller den saken när det handlar om mig kasnke det inte är. Får säkert varannan månad känslan av att jag vill förändra nåt, göra en drastisk förändring för att få mig att trivas bättre med mig själv. Det brukar innebära att klippa håret. Men så ska det inte få bli nå mera. Inte på ett bra tag. Hädanefter ska jag bara fixa håret så att det är jämnt. Det är nämligen längre i nacken än vad det är framtill efter att mamma klippte det. Men annars ska det få växa. Hoppas! Hoppas, att jag kan hålla det!
2009-01-25 @ 22:47:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0