Marie

Lördag, då

Den 9 januari fyllde Rickard 19 år. Men. Då var inte jag där och firade honom. Men nu i helgen så firade jag honom istället. Han fick tre 200 grammare marabou och sen lagade jag middag till honom. Det blev lövbiff, stekta champinjoner och klyftpotatis med bearnésås. MMmmMm. Gott vare. Sen hade mami köpt vars en bacardi breezer till oss. Sen drack vi lite annat stuff med som det mousserade vinet jag egentligen skulle druckit på nyår, hah. Det var nice fast jag drack to much to fast. Liksom suck på myself. Men det var roligt fast har typ några minnesluckor och sen spydde jag upp lite av tacosen som vi åt till frukost, haha lol. Här är some pics från tha evening:


kass bild på maten men vi hade mysi






Ridchie är en pingvin


lol, jag skulle vara avancerad när jag tände min fag




puss

2009-01-20 @ 13:40:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0