Marie

Imorgon Måndag

Idag har jag plockat undan, fixat med klädhögen på min skrivbordsstol, bytt lakan och lite sånt som behövde göras. Också tränat som sagt och gick på en lång promenad med Moa vilket jag inte har gjort på evigheter. Moa loved it of course. Jag looked shitty med urtvättade svarta mjukisbyxor och ofixat hår. Det var kasst väder men jag enjoyed it a bit ändå. Har planerat morgondagen med träning, ett besök på lindex och kasnke några secondhand butiker om jag känner för det. Sen ska jag till skolan och jobba med lite projektarbete också. Men ska bara klippa ut tyget till mina byxor sen drar jag nog därifrån. Sen på tisdag fortsätter jag jobba här hemma med det. Yup, that's how it is.

2009-01-25 @ 22:27:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0