Marie

Dookti!

Jag har haft fullt upp hela morgonen och förmiddagen. Åt frukost och kollade lite på tv, lekte med hundarna och sen var det upp på crosstrainern nån halvtimme och träna. Sen blev det väl lite tv igen. Skrev i loggboken till projektarbetet. Plockade undan det sista på mitt rum för att kunna dammsuga lator. Tog upp mina rena kläder från källaren(där vi då har tvättstuga) och vek å la i lådor. Och när jag skulle gå ner i källaren igen för att hämta dammsugaren så började jag dammsuga där och det fortsatte och fortsatte så nu har jag dammsugit nästan hela huset. Sen plockade jag in disk i diskmaskinen som ska startas senare. Nu ska jag snart fixa lite lunch till mig själv. Känner mig så duktig när jag fått alla de här sakerna gjorda. Jag som aldrig brukar få något gjort. Senare ska jag ta ut sopor(kul att veta). Sen åker jag in till stan för att möta upp mamma så att vi kan åka till Gittes Stuvkälla för att köpa tyg till mina sista plagg som ska sys i min kollektion till projektarbetet. Efter det hjälper jag mamma att handla och sen ska jag klippa ut tyg till mina byxor och börja sy på dem med räserfart! DOOOOKTIIT!
2009-01-27 @ 12:57:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0