Marie

Bloody, bloody monday

Ingen skola för min del idag. Vet inte om vi var lediga eller ej. Bryr mig inte, sjukanmälde mig så I got it all covered up. Skulle plugga matte men det gick inte. Annars har jag mest pendlat mellan tv:n och datorn. Tittade på "the city" som handlar om Whitney Port som flyttar till NY. Hon var ju med i "the hills" och snacka om att "the city" är sååå mk bättre. Snyggare people med buttiful faces (Jag ytlig? Vet). Liv som skiljer sig extremt emot ens eget. Skägg är inte min grej men goddamn vilken guy Whitney datear. Sry att jag skenade iväg lite. Men sen gjorde jag också onyttig men god mat. Stackars min kropp. Stackars mig som måste klä den imorgon och visa upp den i the real world. Fast tog mig ut på en liten promenad med Molly, det måste ändå bli ett litet plus i kanten.





2009-01-12 @ 21:22:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0