Marie

Men! Det här är inte rumba.

Veckan har gått ganska snabbt. Var ledig i måndags och kommer vara ledig imorgon så det har och kommer väl skynda på veckan lite också. Sen är det fredag efter torsdag, vilket jag inte ser fram emot. Har prov i religion som jag inte börjat plugga på och har textil. Jag har börjat hata textil lektionerna. Allvarligt. Jag hatar att vara där. Jag gillar ju att sy men man sitter liksom och väntar på att få hjälp mer än halva lektionen. Man sitter nästan alltså bara och väntar, väntar och väntar. Men det är ändå inte värst, det är inte det som gör att jag verkligen hatar de lektionerna. Men det blir i af riktigt skönt med helg efter det. Skulle kanske ut med Molly och Jonni (eller hur blir det, girls?). Det skulle i af vara roligt. Sen ska jag försöka träna så mk som möjligt i helgen också . Har haft en lång period nu som jag inte har lyckats hålla mig till dieter och det har verkligen satt sina spår. Upptäckte till exempel idag hur gigantic my behind är, lol, det är sorgligt :´(

2009-02-25 @ 20:41:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

jag börjar känna mig krasslig men jag är definitivt på! :D

2009-02-25 @ 22:13:13
Postat av: Mary

yea, idag känner inte jag heller mig så frisk men det går förhoppningsvis över (:

2009-02-26 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0