Marie

Had some serious shopping to do

Idag skippade jag skolan. Igen. Inte så bra. Var inte i skolan på hela veckan last week. Det var inte så att jag tog sovmorgon eller så, utan jag åkte till stan i af. Men mina steg tog mig inte till skolan. Jag shoppade ist. Lite tröstshopping kanske man kan kalla det och sen så behövde jag köpa nya underkläder. I af så hittade jag massor med bra kläder.



Köpte en kort skinnjacka. En sån i mc/biker stil eller vad man säger. Och precis när jag är påväg till kassan så kommer en tjej som ger mig en rabattkupong så jag fick jackan 100kr billigare. Snacka om min luckyday. Det är lite synd ändå på jackan, för antagligen kommer mer än halva stan att ha en sån. Hoppas verkligen att de bara har ett visst antal som de säljer så att jag och en tredjedel av stan har den at least. Sen köpte jag ett linne med som jag hade spanat in . Hittade också en skjorta som jag letat efter ett tag och en tröja med dragkedja och båda två var reavaror. Sweet. Sen hittade jag underkläder med men de får ni inte se. Lol. Lyckad shoppingdag. Förutom att jag är en aning fattigare.
2009-02-09 @ 16:47:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

snygg skjorta! kristianstad är sämst att shoppa i :(

2009-02-10 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0