Marie

Framtidsplaner

Idag kom framtidsplaner på tal. Om körkort, sommarjobb och utbildning till hösten. Tar ju nämligen stundenten denna terminen. Det är inget jag ser fram emot och inte heller fasar över. Fast det känns lite jobbigt att behöva bestämma mig för vad jag ska göra efter skolan. Jag vet vad jag allra helst skulle vilja göra. Det är att flytta upp till Göteborg och satsa på en modellkarriär faktiskt. Tänk vad kul om man blev en framgångsrik modell som får resa och så. Dessutom få bära snygga kläder och posa dagarna i ända. Det kan jag nog säga är en liten dröm jag har. Annars blir det väl till att gå någon utbildning inom textil och sådär. Skulle vilja bli kläddesigner åt någon populär klädaffär. Det hade inte heller varit dumt. Men jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. Jag är en aning osäker. Ska jag följa min lilla dröm eller ska jag play it safe och utbilda mig ist?
2009-02-15 @ 18:11:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur går det med min kjol honey?

Shoppingrunda i Malmö snart?

Vi ska ha fika denna veckan. Du, jag, Jonna, Nina och Meg. Vilken dag passar dig bäst?

Love<3

2009-02-15 @ 21:01:12
URL: http://pinklady.blogg.se/
Postat av: Mary

Har haft fullt upp med projektarbetet så har inte ens påbörjat den. Förlåt ;/ Det är en dålig ursäkt, jag vet, för va ju jättelängesen du bad mig göra den. Men jag OCH du får ta och åka å köpa tyg tillsammans nån dag så att jag kan börja lite smått på den åtminstone.

Vet inte om jag är så på det. Har inte så much moneys just nu, de börjar ta slut ;/

Oh, nej vad roligt ! Jag är så på! Kan vilken dag som helst. Fast åker nog till Gbg på torsdag ba.

:*

2009-02-15 @ 21:38:54
Postat av: Anonym

Bra! Då bestämmer vi imorgon kl 13.00 (:

Smsa mig under dagen så att jag vet att du läst detta!

2009-02-16 @ 10:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0