Marie

Torsdag (natt)

Det ännu kallare vädret gör att luften blir ännu torrare och jag är som ett mariekex som smular i sönder bara man tar i det, så torr är jag. Det går mellan kliande och svidande. Precis efter jag kliat sönder får jag en klump i magen och känner mig even worse den innan. Jag som hade tänkt presentera mig och dela ut mitt cv i lite olika klädaffärer denna veckan, won't happen när jag är såhär jävlig. Har sovit på soffan nu i två dar, att sova i sängen kliar. Så fort lakanen rör min hud eller jag blir lite varmt kittlar det och kliar. På soffan känns det svalare så då är det ju inte speciellt konstigt att jag föredrar den. Dock vaknar jag flera gånger och det är svårt att somna och sängar är ju way bekvämare att sova i än soffor. Mina händer är torra och äckliga, ibland vaknar jag av att jag kliar på dem i sömnen. Skämms över dem, vill verkligen inte att någon ska se. De lär ju tro att jag inte bryr mig om mig själv. Fast det är svårt just nu så gör jag faktiskt det, smörjer mig som jag ska och försöker dricka mk vatten. Hatar det som fan. Har inget minne av att det var såhär illa förra vintern. Fyfan. Ska försöka ringa vårdcentralen imorgon och få en tid hos en huddoktor. Det dumma är att man måste ringa typ 8 på morgonen och då är jag ju död av att inte ha kunnat sova ordenkligt och kommer bara somna om direkt eller stänga av alarmklockan i sömnen. Frustrating
2009-12-17 @ 02:48:29 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

mario badescu har jättebra grejer, såg att dom har en hudgrej som kanske passar sig? du blir ju inte direkt röd men det är såna lugnande produkter för huden typs http://eleven.se/mario-badescu-anti-redness-kit-3962.html



hoppas du får en tid hos huddoktorn så det lösår saj!

2009-12-17 @ 12:07:46
Postat av: marie

thnx fo da tip. låter som en bra produkt men ska först och främst få tid hos fabron doktorn å se vad han sajjor.

2009-12-17 @ 13:17:20
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0