Marie

Tisdag

Jag borde klippa mina naglar idag. Vaknade flera gånger inatt av att jag kliade mig i sömnen. Kliade sönder mina händer och min arm sved när jag vaknade. Har ett stort sår i pannan som jag fick för några nätter sen, ser ut som Harry Potter. Natten var jobbig om man säger så. Är riktigt sjuk dessutom. Kunde knappt prata igår och idag har jag inte vågat säga ett ord för att det gjort så ont i halsen. Vaknade med en massa slämm i halsen och en igentäppt näsa och kändes som jag inte kunde andas emellanåt. Minns inte när jag var såhär pass jobbigt sjuk sist. Mamma var här igår i af med mat, kläder och två paket. Det omtalade paketet från h&m och ett annat från elle. Var inte nöjd med allt ifrån h&m så de sakerna ska skickas tillbaka. I paketet från elle fanns det lite duschcremé, tvål och hudlotion och filmen "låt den rätte komma in". Har redan sett filmen men den är ganska bra så jag ser den gärna igen. Annars så saknar jag Moa så att det gör ont. I lördags när jag inte kunde sova så funderade jag allvarligt på att ta bussen hem mitt i natten för att få gosa med lilla Moa. Har riktigt dåligt samvete över att jag inte har varit hemma på ett bra tag nu.
2009-12-22 @ 10:00:22 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0