Marie

Hemma


Är hemma i Vä hos denna snutten. Hon är väldigt mk lurvigare nu än på bilden, så pass att hon har mittbena på huvudet typ, lol, stackars hund. Annars så känns sjukan fortfarande lika illa och natten kommer bli skitjobbig befarar jag. Vakna hundra gånger och hosta sönder halsen, som redan gör aj ont, kommer jag antagligen göra. Halstabletterna hjälper knappt och jag har druckit kamomillte, c-vitamin brustablett och buljong så jag hoppas att det hjälper tillfrisknandet lite. Sen tände mamma en brasa innan för att det var kallt och nu är det skitvarmt. Annars så är datorn hemma igen. Fungerande och med alla bilder, musik och sånt kvar, thank god!

2009-12-22 @ 22:30:00 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0