Marie

Tisdag

Dagen har till största del varit bra. Men nu är jag trött och in a pretty bad mood. Så fort jag blir trött blir jag på väldigt dåligt humör. Det är ganska jobbigt faktiskt. Speciellt när man är bland people. Man försöker att inte bli irriterad på dem och hålla masken så att man inte ska verka bitter och så, men det är svårt. Hela poängen med det här inlägget var egentligen att jag ville berätta att jag blev antagen till önnestads textillinje. It feels good. Men thow jobbigt. Precis ALLT blir nytt. Jag kommer säkert vara dödsnervös första dagen. När jag blir så nervös på det sättet så typ har det hänt att jag säger hej till någon som sagt hej till någon helt annan. Ganska roligt ändå, men pinsamt. Haha, det är roligt att tänka på. Laughing in my head.
2009-04-21 @ 23:02:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0