Marie

Lördag

Malmö idag var ganska jobbigt. Men samtidigt helt okey. Men jag var grinig och mådde ganska bad. Lite shopping blev det. Men någon balklänning hittade jag inte. Och jag har blivit ännu mer tveksam över att gå på balen. Som det är nu vill jag verkligen inte alls, pga många anledningar. Men som sagt, jag kommer säkert ångra mig om jag inte går. What to do.
Mina bästa köp idag:



Den första toppen jag nånsin köpt i storlek xl, ville nämligen ha den i oversize så xl var perfekt. Och en väska som det var nedsatt pris på. Köpte även en svart, virkad kofta som var på rea, svarta jeansleggings och en svart och vit randig tröja.
2009-04-18 @ 20:44:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

Det finns en butik i Lund som har jättefina klänningar. Både balklänningar och lite mer vardagliga som man kan ha till studenten.

2009-04-19 @ 11:10:37
URL: http://pinklady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis en sån affär behöver jag besöka. Vad heter den affären? (:

2009-04-19 @ 12:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0