Marie

Tradera

I min minneslista på tradera på senaste tiden har det varit fullt med olika saker som jag verkligen vill ha. Har förlorat, vunnit och avstått pga att priset blev mer än vad jag velat ge. Just nu är det fyra olika skor jag vill ha+ ett par stövlar. Om jag ska ha nåt par av dem beror nog mest på priset. Där finns också två par kjolar jag verkligen vill ha och en stickad tröja. Nyss vann jag löshår för ett riktigt bra pris. 199 kr+50 kr frakt, inte alls farligt för äkta löshår med clips. Det är inte jättelångt, mer lagom långt, 40 cm långt. Vet inte än om jag ska göra hårförlängning eller bara sätta i det med clipsen när jag vill va långhårig. Skulle gärna göra en hårförlängning men tänker bara på mitt stackars hår. Man tappar massor med hår efter man tar ur löshåret. Man kan dra handen genom ens eget hår och få en halv handf ull med hår, jag har blivit lite chockad varje gång.

2008-09-21 @ 21:28:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0