Marie

XXXXXL

Jag förstår inte. Jag kan ha xs i de flesta toppar och tröjor och har jag inte det så är det s som gäller. Min nedre del av kroppen är kasnke lite större (BRED LAST, DALLERLÅR) men jag har ändå normal storlek där med precis som någon annan men ändå ser jag så gigantisk ut. Hade man kunnat välja storleken på sitt huvud hade jag kasnke valt en storlek mindre men jag har ju inget onormalt stort huvuvud. Det är synd att jag har ett sådant babyface. Inget fint babyface men inte extremt fult heller. Men jag är så trött på att känna mig som en jätte och förvuxen barnnge, bara så otroligt trött på det. Hatar det rent ut sagt..



Fin som Alexa skulle man varit.

2008-10-04 @ 13:02:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: tres

tycket du e jättesöt!

2008-10-04 @ 13:45:25
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0