Marie

kanske, kanske inte

För ett bra tag sen började Molly tjata om att jag skulle ansöka om att bli modell. Jag kan erkänna att viljan fanns väl men inte modet. Hon hotade med att själv skicka in en ansökan åt mig men trodde själv bara att det var något hon sa. För några dagar sen fullföljde hon "hotet", haha, om man nu kan kalla det för det. Hon skickade en ansökan till Elite Model Managment. Och idag droppade in ett mail på e-posten. Det stod att jag blev uttagen till slutcasting. Blev riktigt glad och kände hur jag fick en aning mer självförtroende och ska faktiskt bege mig till Göteborg för att genomföra castingen. Jag har inga större förväntningar på att komma vidare på grund av en hel del:

-Hård konkurrens.
-Det är många som söker säkert.
-Jag har inte de smalaste låren och höfterna.
-Alla som är där kommer vara pinnsmala.
-Har ingen som helst erfarenhet.

Jag är helt säker på att de kommer säga att jag borde droppa några kilon. Antagligen kommer de kommentera mina armar, kanske också min käke som är sne (och nej, det är ingen grej jag inbillar mig). Men modellvärlden är en ytlig värld så jag får inte ta saker och ting personligt. Och även om jag inte går vidare så är jag glad ändå att de ville träffa mig personligen! Liksom det där mailet kan jag leva länge på, snacka om bekräftelse.


Och ett Big Thanks till Molly :*
Jag lovar, jag hade aldrig gjort den där ansökan själv.




 

2008-10-08 @ 20:07:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

haha ooh jag är så happy för din skull! ville att du skulle bli glad awww!! är så glad med att du tar mod till dig och åker dit!



och måste tillägga att jag, som ser dig flera gånger i veckan, aldrig lagt märke till någon sne käke minsann! och dom kommer bara stirra på ditt söta fejs å inte dina armar. good luck :D

2008-10-08 @ 22:01:58
URL: http://desi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0