Marie

forts. modellink

Jag kom inte längre än den där slutcastingen i Göteborg. Fick tidigare idag ett väldigt opersonligt mail som löd såhär:

"Hej!

Hoppas att Ni har haft en bra vecka! Vi ville bara meddela att Ni har hamnat på vårt "Follow up register" men är inte riktigt redo för att börja arbeta som modell än. Detta innebär att vi kommer att kontakta Er med jämna mellanrum för att höra hur ni växer etc. Det är också Ert ansvar att kontakta oss vid eventuella förändringar. Har ni vägarna förbi agenturen så är både Ni och Era föräldrar varmt välkomna in! Det ska bli kul att höra ifrån Er och följa Er. Vi hörs snart igen!"

Tycker det är otroligt synd att dem inte berättar just varför man inte kommer vidare. Det vill man ju liksom veta och kunna förändra. T.ex om det var mitt extra fläsk de inte gillade, haha, så hade de ju kunnat skriva det ist. Förstår att de inte kan skicka personliga mail till alla som gått på casting för tävlingen men jag vill ändå veta. Och jag är ju ändå i deras "follow up register", då vill jag ju veta vad de tycker att jag ska förändra och bättra på.

Var beredd på att jag inte skulle gå vidare men blev trots det lite besviken. Klart att man hoppas på att komma med liksom. Men det är ju inte hela världen, finns ju andra a(r?)genturer att vända sig till. Ska nog försöka droppa 5 kilon innan dock. Har varit på flera längre promenader denna veckan och var faktiskt ute och joggade för första gången på riktigt länge igår. Sen ska jag ta upp simningen igen så I'm on it !

2008-10-17 @ 22:14:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är då du skickar ett brev till dom, "har gått ner 60 kg" de bah "RINGER PÅ DIREKTEN". Assfaces, du borde testa att fortsätta söka till andra grejer med för du kommer helt klart kunna jobba som modell :)

2008-10-18 @ 11:52:22
URL: http://catphoto.blogg.se/
Postat av: Molly

http://www.mikas.se/

2008-10-22 @ 22:05:22
URL: http://desi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0