Marie

What a great weekend

Nu sitter jag här i Rickards rum som jag inte kommer få se igen på ett bra tag när jag ger mig av hemåt mot Kristianstad igen om några timmar. Helgen har varit riktigt bra faktiskt. Jag fick inte köpt några julklappar och inga vinterstövlar. Sen hade jag kollat ut en hel del stuff på monkis hemsida som jag hade hoppats på att få med hem men istället blev det bara ett par byxor. Men ändå är jag nöjd och vill inte hem till måsten och läxor som jag borde gjort för längesen. I alle fall, snart tar jag bussen mot stan där jag ska möta upp Ricky Slicky Dicky som ska vinka av mig vid tåget. När jag är framme i K-stad ska jag ha en mattelektion och sen blir det lussekattsbakning at home. Jag läste nyss ordet lussekattsdeg i Mollys blogg och blev en smula avundsjuk och sugen. Haha! Och funderar på att be mami om en pizza eller en gyrosrulle. Jag har krängt himlans massa i helgen och har bestämt mig för att äta smalt nu ända fram till jul. Eller i af försöka. Så EN sista faddydag har jag ju ändå råd att få bjuda mig själv på. Och er ska jag bjuda på ett ordenkligt inlägg om min helg lator :*
2008-11-17 @ 11:19:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Rickard

"har bestämt mig för att äta smalt nu ända fram till jul. Eller i af försöka."



not when im around!

MOHAHAHA

2008-11-19 @ 20:37:04
Postat av: Mary

U'r evil ;_;

2008-11-19 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0