Marie

måndag, tråkiga måndag

Det är måndag och jag känner redan nu hur jag bara vill att fredagens svenska ska vara slut så att man får gå hem för dagen och få helg. Känner att jag orkar bara inte. Vill inte gå till den dumma skolan, till det där dåliga stället. Jag har börjat få ångest under lektionerna. Inte mycke ångest men en jobbig liten ångest i magen någonstans. Jag får det av flera olika anledningar. Alltid samma olika anledningar. Jag får inget gjort på lektionerna och inte hemma heller. Hemma kan jag bara sitta med en läxa högst en halvtimme, men ofta inte ens det, så för mig tar det lång tid innan en läxa blir klar. Är efter i en del ämnen vilket inte är bra. Jag vill bara ha helg så jag kan åka till Rickard å ligga i hans famn och glömma jobbigt stuff.
2008-11-10 @ 20:14:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0