Marie

snabbfrågan

Vad har du gjort idag?
Haft ångest över skolarbete, kollat på dåliga tv-program, suttit vid datorn och gjort ingenting, sytt på en topp till mitt projekt arbete och fått ångest över den, varit en sur flickvän, fått min pojkvän att bli sur på mig, träffat min pappa i 5 min, ätit alldeles för mk, varit stressad över skolarbete, önskat att jag var någon annan osv.

Idag är allt bara fel. Fast denna dagen är inte särskilt olik någon annan egentligen. Mina dagar går i samma mönster och jag är needy och känner mig otroligt ensam och börjar tycka synd om mig själv. Jag borde ta mig i kragen rent ut sagt.
2008-11-01 @ 21:59:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0