Marie

Monster öra

Vilket ni antagligen inte visste har jag hatat mina öron riktigt länge nu. Tyckte de påminde om ett par alvöron eller trollöron. Det är inget snack om saken att de är fula och att jag gärna hade knipsat av dem lite. Men faktiskt så tror jag att jag börjar komma över det där att mina öron är extremt missbildade och äckligt fula. Har till och med slickfrilla nu med en knut i nacken. Det är otroligt skönt att slippa fixa håret och bara sätta upp det såhär måste jag säga. Och tänk vad skönt när man är ute och det blåser, inget hår som viftar och kittlar i ansiktet. Kan bli lite kallt för öronen thow. Tror jag ska "utmana" mig själv och ha det såhär några gånger, kasnke nån gång i skolan om jag törs, så att jag kommer ifrån den där rädslan över att visa mina öron.

2008-11-02 @ 16:06:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0