Marie

Malmö

Ja , Malmö i lördags var väl ingen hit.
Ingen jacka funnen men vad gör det, jag hade ju Rickard som sällskap.
Och fast bådas våra luggar pillade i våra ögon med hjälp av vinden så klagade vi inte så värst.
Solen var framme och vi gick där på malmös gator i solskenet.
Det var som det brukar vara när jag och Rickard är på shoppingrunda, Rickard följer mig som en trogen gammal hund.
Han är nog den trofastaste gammla hund jag vet, och den renligaste för den delen också.
Vi åkte dit med mamma i bilen men hon hade inte viljan att stanna i Malmö så länge som vi så det blev tåget hem för oss.
Och på stationen fick jag hjälpa en japan köpa biljett till Lund, märkte hur jag fick till lite svengelska då och då.
Tågresan hem bestod av simpsons och slumra till på Rickards axel.
Väl framme i stan tog vi ut pengar, sedan gick vi till Willys.
Handlade onyttigheter som satt sina spår och tog sedan bussen hem.
Vi orkade inte annat än att ligga i soffan och kränga resten av kvällen men det var inte helt fel.
2008-05-04 @ 23:06:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0