Marie

malmö, see ya tomorra

Visst kom jag upp i tid idag.
Var uppe redan vid kvart över åtta.
Så hoppar jag in i duschen och efter en stund knackar mamma på badrumsdörren och undrar om jag ska till Malmö.
Mammas kompis från gbg är här och hon skulle tydligen inte stanna hela helgen utan åker hem idag redan.
Så erbjuder mamma pga detta att vi kan tillsammans till Malmö imorrn.
Så see ya tomorra Malmö.
Fast jag gick upp så tidigt så har jag ändå fått tillräckligt med sömn inatt som tur är.
Annars skulle jag bara vara helt seg nu.
Och efter duschen imorse satte jag mig och köpte en sista minuten biljett till Rickard så han kommer tonight <3
Det blev inga tre långa veckor utan Rickard vilket feels good.
Så snacka om att denna helgen tog en bra vändning.
Kändes faktiskt lite depressing att åka till Malmö all alone, haha .
Men det löste sig till slut ju !
Happy ending .
2008-05-02 @ 13:58:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0