Marie

keep up the good work!

Idag har jag lyckats med något som varit rätt så omöjligt för mig på senaste.
Nämligen att få undan lite plugg.
Mamma har börjat hjälpa mig med kulturhistorian.
Med hennes hjälp ska jag nog lyckas få den klar.
Sen lyckades jag skriva min argumentation också.
Känns bra att ha den ur vägen.
Har två uppgifter kvar i vad gäller svenskan och engelskan.
Ska göra klart dem snarast och sedan koncentrera mig på kulturhistoriearbetet.
Emellanåt vill jag hinna sy lite också.
Har massor med tyger som jag hittat hos mormor, hon har två hela garderober med tyger.
Och ideér har jag massor av med så det nästan bara kliar i fingrarna att få sätta igång !
2008-05-04 @ 23:12:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0