Marie

Vad var det jag sa

Ja , jag orkade inte upp till skolan imorse .
Mobilen ringde , jag staplade fram i mitt rum för att sätta den på snoose , vilket jag lyckades med utan att stänga av alarmet .
Men när jag blir väckt nästa gång av den så ser jag att det snöar och sätter på snoosen igen .
Och imorse snoosade jag ända från  klockan sju till tio ungefår , haha , lönt liksom när jag bara hade kunnat stänga av alarmet .
Nu sitter jag här i siesta toppen helt scabby och lik blek .

2008-03-17 @ 13:39:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linh

Jag älskar snooze knappen! Haha..

2008-03-23 @ 20:45:24
URL: http://ankbebis.blogspot.com
Postat av: mary

haha , so do I :P

2008-03-25 @ 09:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0