Marie

Omg !

Idag följde jag med mamma för att handla mat och så till min födelsedag .
Vi köpte stuff till smörgåstårta , yum yum !
Sen köpte vi två olika sorters kakor och dessutom saker till ett bullbak .
Choklad köptes det med , det är ju ett måste .
Sen ska jag göra någon god tårta också , och det ska INTE vara någon prinsesstårta , är rätt trött på dem .
Inte för att de inte är goda men liksom det är alltid prinsesstårtor när någon fyller år .
Jag vill göra en helt annan tårta , en som man aldrig ätit innan .
Kanske nån som har tips på någon god tårta?
I af på allt detta så köpte vi våffelmix .
Så liksom på söndag kommer jag äta smörgåstårta , tårta , kakor , bullar , choklad och våfflor med sylt å grädde .
Snacka om att skämma bort sig själv på sin födelsedag , haha !
Mina lår kommer dallra så hela jorden skakar efter allt krängande .
Känns inte allt för bra att påskhelgen kommer veckan efter .
Liksom påsk är en sån högtid då man får massa godis och äter mängder av det .
Snällt av påskharen för visso att ge bort godis sådär till alla barn men hoppas att mitt påskägg är litet .
Godis är rätt svårt att motstå ju .
Men jag får se till att inte lata mig för mk på påsklovet så är det nog ingen stor fara , I hope .
2008-03-13 @ 19:56:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0