Marie

motivation GONE

Jag gick upp imorse , gjorde mig iordning i vanlig takt .
Tänkte att jag faktiskt skulle gå på den där volleyboll turneringen som är i skolan idag .
Men liksom det regnar ute och då tappar man lusten till nästan allt och att tappa lusten till att sitta hela förmiddagen och kolla på folk från skolan som spelar volleyboll är rätt lätt att tappa lusten till .
Sen igår var en så olön skoldag , sure det var kul att kolla vad treorna hade åstadkommit med sina projektarbeten men man behövde verkligen inte tre och en halv timme till det .
Istället var jag med Meg, Jonna och Nina och det blev en del titt i affärer .
Kände mig really uncomfortable när vi gick där på stan och va i alla affärerna , det var ändå ett tag sen jag kände så .
Sedan ser min hy helt messy ut så har ingen lust att visa mig för mer än halva skolan , liksom alla ettor och tvåor kommer vara där .
Dessutom var jag inte där förra året så what's the point liksom att behöva masa sig dit emot sin vilja och sitta där och känna sig illa till mods .
NEJ , detta skippar jag !
2008-03-12 @ 07:51:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Meg

bra, skippat!

2008-03-12 @ 12:55:23
URL: http://opposite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0