Marie

Happy birthday to me

Mamma har försökt att övertala mormor att sälja sin symaskin till henne så att jag kan få den i födelsedagspresent av mami .
Mormor var lite osäker .
Sen igår kväll kom mamma hem och sa att jag FICK den i födelsedagspresent av mormor och morfar .
Liksom hur snälla är dem inte .
Det är en riktigt bra symaskin och den var dyr när mormor köpte den .
Av dem brukar jag få 200 kr på födelsedagar och nu får jag liksom en jättefin och dyr symaskin .
Dessutom har den inte använts särskilt mk så man kan ju säga att den är ny .
Jag är verkligen happy nu och tacksam !
Ringde igår och tackade så mk .

Nu ska jag börja sy ofta !
För första gången i mitt liv ska jag skaffa mig en långvarig hobby .
Liksom det är kul att välja tyg att sy med , sy och sen använda det man har sytt .
Och blir det komplikationer när jag syr så är det bara att fråga mamma , hon kan sånt .
Tid har jag , really mk av , liksom på eftermiddagar och på kvällar gör jag inget annat än att titta på tv eller sitta vid datorn och glo och det blir verkligen tråkigt sometimes .
Så nu ska jag spendera mindre tid vid datorn och tv:n och sy så fingrarna blöder .
Yay !

Obs !
Antar att folk tror jag fyller år nu men sanningen är att jag fyller år om tio dagar .
2008-03-06 @ 11:27:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

woah vad kul! :D :D vad snällt av dom.

2008-03-06 @ 12:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0