Marie

great little addiction

Jag har nyss köpt ett par nya skor och jag tänker beställa some more shoes .
Faktiskt är det hela tre stycken skor !
Men det var ett sådant erbjudande liksom "köp tre betala för två" .
Sen var det två skor jag verkligen ville ha så då känns det ju inte fel att få välja ett par extra utan kostnad .
Synd bara att det extra paret jag hade tänkt välja bara fanns i storlek 36-37 , sucks , för dem var riktigt fina .
Men jaja , tre par skor för 300+47kr frakt är ju rätt bra !

De senaste två åren har min kärlek för skor växt och blivit lite som en addiction .
Liksom vissa perioder köper jag jättemånga skor och ibland inga alls .
Men skor är roligt , roliga att kolla på och roliga att köpa .


Dessa skorna är det då jag tänker beställa .
Den som är längst till höger är den som jag fick välja till gratis .
Om jag bara byter skosnören på dem så kommer dem nog att vara fina och dessutom påminner dem om dem skorna jag har nu och dem gillar jag riktigt mk .
2008-03-11 @ 15:52:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0